جلوگیری از کاهش بیشتر کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

جلوگیری از کاهش بیشتر کلیه

جلوگیری از کلیه را کاهش MoreTry ItHow همه می دانیم، یک بار کلیه کاهش خواهد یافت آن را دشوار است به عقب، اما بیمار می تواند کلیه جلوگیری خواهد شد بیشتر کاهش می یابد اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان دریافت کنید.

آتروفی کلیه بدان معناست که کلیه خود را نسبتا جزئی است و یا به وضوح انقباض. اندازه کلیه ها converte بزرگتر آن را بر روی سن، جنس، قد و وزن فرد بستگی دارد. بیماری های کلیوی خواهد واحدهای بلند مدت کلیه صدمه دیده است. به عنوان نکروز و سخت شدن واحد کلیوی، کلیه ها در اندازه کوچکتر خواهد بود، و عملکرد کلیه نیز پایین رفتن. بنابراین، به منظور درمان بیماری های کلیوی، به منظور بهبود و کنترل آتروفی کلیه بسیار مهم است.

چه چیزی باعث آتروفی کلیه؟

با توجه به تحقیقات، عدم جریان خون به کلیه مشترک و مستقیم عامل منجر به آتروفی کلیه است. بر اساس این عامل مستقیم، ممکن است دو علت اصلی وجود دارد.

یک علت ریشه نقائص هنگام تولد مانند تنگی شریان کلیوی و اختلالات مادرزادی دیسپلازی کلیوی است. با مراقبت و جوی پیشرفته قبل از تولد، به این علت تبدیل شده است بسیار نادر است. علت ریشه دیگر، با توجه به عوامل به دست آورد، آن را بسیار معمول است. تقریبا تمام انواع بیماری کلیه در مرحله پایانی می تواند به کاهش کلیه کمک می کنند، چرا که جریان خون باید با نارسایی کلیوی را کاهش دهد.

چگونه برای جلوگیری از کلیه بیشتر کاهش می دهد؟

از آنجا که آتروفی کلیه است لینک صمیمی با کاهش جریان خون و نارسایی کلیه، اهداف نهایی این درمان است که به افزایش جریان خون و بهبود عملکرد کلیه است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی، می تواند کمک به بیماران دستیابی به این اهداف. از طریق قرار دادن دارو بر اساس گیاهان خرد آسیب کلیه ها، رگ های خونی در کلیه تمدید خواهد شد، جریان خون بیشتر به کلیه ها. همچنین آن را قادر به فعال Osmotherapy به سلول های نکروتیک آسیب دیده است. پس از یک دوره از زمان، بخشی از عملکرد کلیه بازیافت شد و پس از آن سلامت کلی از بیماران تا حد زیادی بهبود بخشد. بنابراین پیشرفت آتروفی کلیه می تواند متوقف شود.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید برای جلوگیری از انقباض کلیه، شما می توانید ایمیل به پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما اجازه می دهد، و یا آنلاین دکتر ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: